Slideshow Video

Select from ...

  • Explore
    • Castles and ruins
    • chateaus
    • churches (religious monuments)
    • museums and galleries
    • vernacular architecture
    • industrial
    • lookout towers
    • educational trails
    • Zoo
  • Relax and Sport
    • spa and wellness
    • theatres and cinemas
    • water parks and swimming
    • fun for children
    • sport venues
    • indoor and outdoor rock climbing walls
    • Golf
    • ski areas
  • Services
    • accommodation
    • meals
    • craft breweries
    • wineries
    • rentals
    • transportation

Dolní Poohří

Krušné hory

České Švýcarsko

České středohoří

Transport method:

Show Clear filter

Zima z Krušných hor ovanula návštěvníky Metropole Zličín

Hodnocení

Autor:

Brana do Čech

Již druhý rok vsadil Ústecký kraj ve své propagaci turistické nabídky na Pražáky ale i mimopražské návštěvníky nákupního centra Metropole Zličín.

 

Ve dnech 13. – 15.10.2017 na ploše Metropole Zličín proběhla prezentační a propagační akce zimní nabídky cestovního ruchu jedné ze čtyř turistických destinací Ústeckého kraje Krušných hor. Kromě nabídky Ústeckého kraje zde dostaly prostor skiareály Krušných hor. Největší a nejznámější Skiareál Klínovec zde prezentoval Trail park, tedy horskou cyklistiku po svazích sjezdovek v období, kdy na nich neleží sníh, a hlavně kompletní nabídku zimní lyžařské sezony včetně cenové nabídky lanovek, půjčoven lyžařského vybavení a lyžařské školy. Ostatní skiareály byly zastoupeny nabídkou tištěných brožur.

 

„Turistická destinace Krušné hory je zajímavá především pro sportovní vyžití. V létě jsou to kola, na kterých lze jezdit po hřebenech hor v rámci Cykloregionu Krušné hory, v zimě je velký zájem o Krušnohorskou bílou stopu, která je upravována za finanční podpory Ústeckého kraje pro běžkaře. Sjezdové lyžování má v destinaci velkou tradici, přičemž kvalitou vybavení skiareálů, ale i klimatickými podmínkami směle konkuruje Krkonoším. Navíc je ze všech lyžařských středisek blízko do měst v podhůří, která mají bohatou historii a kulturní vyžití“, uvedl k prezentaci Zdeněk Matouš, radní Ústeckého kraje pro regionální rozvoj a cestovní ruch.

 

Obchodní centra s velkou koncentrací návštěvníků jsou ideálním prostorem, kde lze oslovit různorodé cílové skupiny turistů. Vzhledem k pravidelnosti této akce, která probíhá dvakrát ročně, přichází řada turistů pro novinky sezony a především si i zde našli cestu k nadmíru oblíbenému turistickému magazínu Ústeckého kraje Brána, který je zde distribuován.

Pravčická brána

Hřensko

Chmelařské muzeum

Zíma

Zámek Ploskovice

Litoměřice